Sportfiskemässan

Jag och min sambo tillbringade lördagen i FiNs monter på Sportfiskemässan, en lördag med mycket folk och trängsel. Hjälpte även till och vaktade William Moberg-Faulds monter, medans han och Peter Sjödin var med på Älvräddarnas auktion.
Har för mig att dom fick ihop lite mer än 30000:-. Nice!!

Han tyvärr inte gå runt och kolla så mycket, men det verkade vara ganska många flugfiskeutställare till skillnad från Flugfiskemässan.
Synd bara att flugdelen blev upptryckt i ett hörn. Om Sportfiskemässan siktar på att bli den enda mässan så borde flugdelen hamna mer "centralt".

Tyvärr inga bilder från mässan men lite andra bilder blev det iaf.

Kan det bli bättre?

Vi passade på att förlova oss


Hittade en kvarglömd bok i garderoben, den som glömt den måste sakna den för det var en riktigt bra bok.
Nya Testamentet

Binprylarna fick såklart haka.
Snart är det HÖ-premiär i Jockes nya båt

Nästa update blir det nog bilder på silver

Täcket


Kommentarer
Postat av: Pontus

Isen i Indalsälven rev i söndags så igår var jag ute och testade 2h. Lite fiskryggar så fort ett isblock flyttade på sig men inget som nappade :/

2011-04-06 @ 19:35:42
Postat av: Matte

Här nere i bohuslän är det i full gång! Har tagit 3 öringar på fluga, en topp på 52cm!

2011-04-24 @ 16:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0