2 - 0

Förra gången jag var hos Jocke och skulle binda flugor så började det lovande. Vi band upp någon dagslända var och skulle gå in på lite andra flugor... Då blandade Jocke till en Caipirinha och sen var det kört. Nu skulle vi ta revanch! Sitta och binda några havsöringsflugor och ta en bira till det.

Det började lovande!


Jocke visar att han kan han med:





...sen frågade Jocke om jag ville ha en Caipirinha, varför inte, tänkte jag. Sen var det kört!




Jocke binder en "lätt dressad" havsöringsfluga.



Jag kontrar:



Sen anstränger jag mig lite och binder till ett riktigt fint drag!



Jo då, sen så kom vi på att vi ju måste ha lite heta Team-kläder, så vi satte och och designade egna hoodies... Varför inte ett tryck på luvan?



Moooget... Nej! Så vi lät bli att ta med det trycket. Keep it simple, var mottot. Tröjorna borde dimpa ner på posten i slutet av nästa vecka!

Caipirinha - Santiago: 2- 0

                                             / Jimie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0