Hellre än bra!

Vi får in många frågor till Team Santiago om hur det kommer sig att bilderna som publiceras främst porträtteras av Jimie och Fredrik och inte Jocke. Innan jag ger er svaret så vill jag poängtera att Team Santiago för oss handlar om gemenskap och kärleken till fisket och naturen, detta är mycket viktigare än att få mycket fisk. Jag vill också påpeka att Jocke är bra på väldigt mycket annat...
Men för att ändå stilla era funderingar och sätta ett stopp för alla frågor så lägger jag upp ett litet videoklipp på en för oss typisk bild av Jocke.

/ Jimie

Kommentarer
Postat av: Jocke

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

2011-05-22 @ 12:44:43
Postat av: Täcket

Fina linbågar Jocke, sommarträningen gav verkligen resultat. Men man behöver inte kasta långt för att få fisk, stor fisk;)

2011-05-22 @ 13:08:43
Postat av: Björn

Hahahaa den där var riktigt taskig :D

2011-06-04 @ 08:29:14
URL: http://bjornwestergren.wordpress.com
Postat av: Lars-Åke

Kom till Idsjöströmmen istället så ska jag lära dig kasta pöjk!

2011-07-01 @ 18:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0