Flugfiske i Norden

Yes, det stämmer! Blev i lördags invald till att sitta i styrelsen för tidningen Flugfiske i Norden, ett både väldigt presigefullt och krävande uppdrag. Mitt uppdrag inom styrelsen kommer inte vara bundet till ett specifikt område (nu i början i alla fall) utan jag kommer tillsammans med de andra att forma en arbetsplan för FiN:s utveckling och mål.

För mig var det många nya ansiken och händer att skaka, samtidigt som jag var bekant med de flesta namnen sen tidigare. En sak är säkert i alla fall, att det är ett otroligt kompetent och positivt gäng som sitter i styrelsen. Jag skickar ett enormt tack till William Moberg-Faulds, ny ordförande, för förtroendet att kasta in mig, ett relativt okänt namn, bland veteranerna!

 / Jimie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0