Bumlingen!



Hittade filmen på Bumlingen!

Efter massa timmars fiskande utan resultat långt ute i de lappländska fjällen finns det bara en sak att göra; välta bumlingar! Och den här bumlingen hittade vi högst upp på en stor kulle. Vi käkade lite nere slänten och gick upp för att besegra Bumlingen! Med min slipade blick och känsla för tygdlagarna så tyckte jag att det vore vettigt att flytta på alla grejerna där nere.

Mats sa;
-Ähh för fan, låt det ligga! Vi rullar den åt andra hållet.
Täcket sa;
-Låt skiten ligga!
Jag sa;
-Bumlingen kommer krossa ALLA våra spö plus systemkamerorna som ligger löst bredvid!
Mats och Täcket sa;
Ähh, låt det ligga!

Jag trotsade mina enfaldiga vänner och gick ner och flyttade på mina prylar, samt ropade upp om jag inte skulle flytta deras. Mats tyckte att det kanske var en rätt bra idé ändå. Men Täckte sa;
- Ähh, låt skiten ligga!

Jag tänkte inte vara nån hönsmamma, så jag lät det ligga.

Prologen:
http://www.youtube.com/watch?v=vCEuhNK6k8k

Sen rullar Bumlingen:
http://www.youtube.com/watch?v=ZggRuXgfrrQ

/ Jimie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0